1. Формування лінгвістично-літературної компетенції учнів відповідно до вимог Державного стандарту освіти з метою забезпечення безперервності та наступності навчання і виховання, гармонійне поєднання інтересів особистості, суспільства, держави.
2. Систематизація інноваційних технологій, що спрямовані на особистість дитини, на розкриття її інтелектуальних, творчих здібностей, на задоволення інтересів і потреб у самовизначенні , на орієнтацію підростаючого покоління на здоровий спосіб життя.
3. Впровадження методів, принципів, технологій випереджуючої освіти.
4. Впровадження ІКТ-технологій, що забезпечують розвиток креативних та рефлексивних здібностей учнів.
5. Впровадження здоров’язберігаючих технологій.
6. Використання можливостей он-лайн формату для підвищення фахової компетентності та методичної культури педагога.
7. Системний підхід до впровадження та реалізація профільної освіти, удосконалення компетентності педагога з питань профільної освіти.
8. Сторення ефективної системи підготовки педагогів щодо роботи з обдарованими дітьми.
9. Формування потреби різнобічного розвитку власних здібностей і нахилів, оволодіння сучасними методами оперування знаннями, уміннями використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології.
10. Залучення учнів до загальнолюдських цінностей, яке найпродуктивніше можна реалізувати в процесі інтегративного вивчення української мови з використанням засобів музики й живопису, художньої літератури, історіі.
11. Урахування компетентнісного підходу до навчання української мови, за якого забезпечується результат навчання, а не нарощування обсягу змісту.
12. Забезпечення особистісної значущості для кожного школяра здобутих знань і набутих умінь та навичок з української мови, усебічний розвиток особистості, її нахилів, здібностей і талантів.
13. Обмін досвідом між членами МО.
14. Узагальнення перспективного педагогічного досвіду.
15. Підготовка матеріалів до публікації.
2. Систематизація інноваційних технологій, що спрямовані на особистість дитини, на розкриття її інтелектуальних, творчих здібностей, на задоволення інтересів і потреб у самовизначенні , на орієнтацію підростаючого покоління на здоровий спосіб життя.
3. Впровадження методів, принципів, технологій випереджуючої освіти.
4. Впровадження ІКТ-технологій, що забезпечують розвиток креативних та рефлексивних здібностей учнів.
5. Впровадження здоров’язберігаючих технологій.
6. Використання можливостей он-лайн формату для підвищення фахової компетентності та методичної культури педагога.
7. Системний підхід до впровадження та реалізація профільної освіти, удосконалення компетентності педагога з питань профільної освіти.
8. Сторення ефективної системи підготовки педагогів щодо роботи з обдарованими дітьми.
9. Формування потреби різнобічного розвитку власних здібностей і нахилів, оволодіння сучасними методами оперування знаннями, уміннями використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології.
10. Залучення учнів до загальнолюдських цінностей, яке найпродуктивніше можна реалізувати в процесі інтегративного вивчення української мови з використанням засобів музики й живопису, художньої літератури, історіі.
11. Урахування компетентнісного підходу до навчання української мови, за якого забезпечується результат навчання, а не нарощування обсягу змісту.
12. Забезпечення особистісної значущості для кожного школяра здобутих знань і набутих умінь та навичок з української мови, усебічний розвиток особистості, її нахилів, здібностей і талантів.
13. Обмін досвідом між членами МО.
14. Узагальнення перспективного педагогічного досвіду.
15. Підготовка матеріалів до публікації.
Немає коментарів:
Дописати коментар