Сучасний учитель здійснює системну роботу з формування креативних здібностей учнів. Продуманість змісту, розмаїття прийомів і методів, вдалий добір матеріалу, доцільна структура (особистісно зорієнтована), створення нестандартних навчальних ситуацій, творчий характер проблемно-пізнавальних, емоційно-формулюючих завдань, як при вивченні нового матеріалу, так і на етапі закріплення, перевірки знань, - прикметні ознаки інноваційних уроків. Діти отримують можливість стати співтворцями, співавторами уроків, що вирізняються високою культурою праці вчителя та учня.
На етапі мотивації, цілевизначення з метою налаштування дітей на урок, забезпечення їхньої душевної рівноваги, формування впевненості в собі використовую як аутотренінг крилаті вислови і народні прислів'я, а також безпосередньо формули-настанови:
OMNIA MEA MECUM PORTO
Справжнє багатство людини – її інтелект.
VENI, VIDI, VICI !
Прийшов, побачив, переміг!
Ю. Цезар
СТАРАННЯ – МАТИ ПІЗНАННЯ.
ДЕ МУДРІСТЬ, ТАМ І ТАЛАН.
БАГАТО ЗНАЙ, ТА ЩЕ ПИТАЙ.
Українська мудрість
Людина здатна досягнути всього, чого лиш запрагне.
Є. Гуцало
Ми - не безліч стандартних "я",
а безліч всесвітів різних.
В. Симоненко
На світі безліч таких, як я, але я, їй-Богу, один.
В. Симоненко
Слабий усе життя вмирає, а сильний духом - тільки раз!
Т. Масенко
Я не орел, але гірська вершина у мене теж в моїх робочих планах є.
В. Черепков
Ти малий, та політ твій - орлиний.
П. Дорожко
Може зламатись тіло, але ніколи - дух.
О. Стефанович
Аутотренінг
(від др.-грец. αὐτός — «сам», γένος — «походження»)
метод психологічного розвантаження і зняття нервового навантаження шляхом частого повторення спеціальних оптимістично-мобілізуючих формул
1. Я вільно володію засобами української мови.
2. Я дбаю про культуру мовлення.
3. Я – особистість творча.
4. Я маю допитливий розум.
5. Мене цікавлять таємниці мови і літератури.
6. Я можу творити.
7. Я хочу і можу зробити свій проект і презентувати його.
8. Я думаю і формулюю висновки.
9. Я хочу багато знати.
10. Я хочу розповісти те, що знаю.
Немає коментарів:
Дописати коментар